Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 4 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Rám přívěsu Variant 200 pro přepravu kabelových cívek
Blažek, Jaroslav ; Kašpárek, Jaroslav (oponent) ; Kašpárek, Jaroslav (vedoucí práce)
Cílem této diplomové práce je rozbor rámu kabelového vleku VARIANT 200. K výpočtu zátěžových stavů byla použita dynamická simulace v programu MSC.ADAMS. Výsledky těchto výpočtů byly použity jako okrajové podmínky pro ověření konstrukce pomocí metody konečných prvků (MKP). Získané výsledky byly vyhodnoceny a na jejich základě byly provedeny změny konstrukce rámu. Součástí práce je výkresová dokumentace provedených změn.
Rám přívěsu Variant 350 pro přepravu kabelových cívek
Weingärtner, Jan ; Kašpárek, Jaroslav (oponent) ; Kašpárek, Jaroslav (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá řešením rámu přívěsu Variant 350 pro přepravu kabelových cívek. Cílem této práce je provést dynamickou simulaci jízdy kabelového vleku po vytvořené trati a ve specifických místech této trati zjistit zátěžné stavy, které působí na konstrukci rámu. Dle těchto získaných stavů provést pevnostní kontrolu pomocí metody konečných prvků, realizovat úpravu konstrukce a následně vytvořit výkresovou dokumentaci upravené konstrukce.
Rám přívěsu Variant 350 pro přepravu kabelových cívek
Weingärtner, Jan ; Kašpárek, Jaroslav (oponent) ; Kašpárek, Jaroslav (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá řešením rámu přívěsu Variant 350 pro přepravu kabelových cívek. Cílem této práce je provést dynamickou simulaci jízdy kabelového vleku po vytvořené trati a ve specifických místech této trati zjistit zátěžné stavy, které působí na konstrukci rámu. Dle těchto získaných stavů provést pevnostní kontrolu pomocí metody konečných prvků, realizovat úpravu konstrukce a následně vytvořit výkresovou dokumentaci upravené konstrukce.
Rám přívěsu Variant 200 pro přepravu kabelových cívek
Blažek, Jaroslav ; Kašpárek, Jaroslav (oponent) ; Kašpárek, Jaroslav (vedoucí práce)
Cílem této diplomové práce je rozbor rámu kabelového vleku VARIANT 200. K výpočtu zátěžových stavů byla použita dynamická simulace v programu MSC.ADAMS. Výsledky těchto výpočtů byly použity jako okrajové podmínky pro ověření konstrukce pomocí metody konečných prvků (MKP). Získané výsledky byly vyhodnoceny a na jejich základě byly provedeny změny konstrukce rámu. Součástí práce je výkresová dokumentace provedených změn.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.